Ajutor
Dacă aveți întrebări despre una sau mai multe piese de pe site, vă rugăm să completați formularul de mai jos sau să să ne contactați pe numărul de telefon pentru a obține ajutor de la specialiștii noști. Iar dacă aveți întrebări referitoare la procesul de achiziție sau livrare, verificați întrebările frecvente de mai jos.
Întrebări frecvente
Pentru a fi sigur că produsul corespunde cu utilajul dumneavoastră, contactați-ne, având la îndemână datele despre produsul respectiv sau seria de sasiu a utilajului.
Prin plasarea produsului în cerere ofertă sau ne puteți contacta direct pe numărul de telefon.
În cazul în care produsul pe care îl căutați nu este pe site, mergeți la contact, completați formularul sau contactați-ne direct pe numărul de telefon afișat, iar noi vă vom ajuta.
Comanda va fi livrată în aproximativ 48 de ore, indiferent de județ.
Se poate plăti cash cu ridicare din depozit, ramburs sau OP
Returnarea se face în termen de 30 zile de la livrarea pieselor comandate, iar clientul are dreptul să le returneze dacă produsul, accesoriile și ambalajul nu vor fi deteriorate și nu vor arăta semne ale utilizării decât în scopul vizualizării produsului, clientul trebuie sa faca dovada montarii piesei corespunzator conform certificatului de garantie, certificatul se regaseste pe verso facturii.
Contravaloarea pieselor va fi returnată în termen de 7 zile lucrătoare.
Dacă doriți să schimbați produsul, costurile de returnare vor fi suportate de către client.
Pentru că acesta diferă în funcție de fluctuația valutară și furnizorii cu care colaborăm.
Da, va puteam ajuta pentru detalii de service si montaj va rugam sa ne contactati la 0741 564 425
- CA TERRAPARTS SRL in calitate de importator al produsului din prezenta factura va acorda aceeasi durata de garantie primita de la producator, respectiv 6 luni de la data prezentei facturi.
- In acest caz la solicitarea garantiei se va prezenta in original: factura de achizitie a pieselor, deviz reparatie si factura pt. reparatie conform instructiunilor service date de producatorul utilajului. Este important sa va asigurati ca atelierul are in dotare echipamentele si unelte necesare pentru o reparatie conforma cu prescriptiile si indicatiile producatorului.
- SC CATERRAPARTS SRL isi rezerva dreptul de a desigila si verifica produsul inainte de livrare pentru a constata eventualele defecte de fabricatie. Daca produsul prezinta defecte de fabricatie va fi inlocuit cu altul nou si corespunzator.
- Piesele, accesoriile si consumabilele comercializate de catre SC CA TERRAPARTS SRL isi pierd garantia in urmatoare cazuri:
- * sunt montate si instalalte de catre o firma sau o persoana nespecializata si neautorizata avand ca competenta montarii pieselor si componentelor de catre producator sau de catre vanzator .
- * prezinta greseli si defecte de montare si instalare.
- .* defecte cauzate de transport de la vanzator la cumparator, in cazul in care transportul nu este efectuat de catre vanzator.
- * piesele comandate gresit de catre cumparator nu se inlocuiesc
- * deasemenea piesele identificate gresit de catre vanzator datorita furnizarii unor date gresite, de catre cumparator nu vor fi inlocuite ulterior.
- * pentru spitzurile de picon nu se oferta garantie.
- * la partile hidraulice gen: distribuitoare, valve si regulatoare de presiune, pompe hidraulice se impune schimbarea uleiului hidraulic si a filtrului hidraulic, curatarea rezervorului hidraulic.
- * deasemenea partile din sistemul hidraulic gen: distribuitoare, electrovalve, regulatoare de presiune, semeringuri si ciocane hidraulice isi pierd garantia daca pompa hidraulica nu furnizeaza presiunea optima de 210 bari, agreata de catre constructor. Ca atare se impune o verificare a sistemului hidraulic de catre personal autorizat si competent.
- * deasemenea la distribuitoare se recomanda folosirea in anotimpurile reci a unui ulei cu o vascozitate cat mai mica HP32
- * toate piesele de motor, instalatie de franare, transmisie-cutie, axa fata, axa spate si hidraulic isi pierd garantia daca se vor folosi alte uleiuri si filtre decat cele agreate de catre producatorul utilajului.
- * pentru consumabile respectiv elemente de uzura( filtre, uleiuri, anvelope, bucsi, bolturi, dinti cupa, elemente frictiune etc) garantia este in functie de orele de functionare normate de producator conform graficelor de revizii. In cazul in care produsul nu mai poate fi reparat , vanzatorul va inlocui produsul defect cu unul corespunzator in maximum 30 de zile lucratoare de la constatare, prelungindu-i termenul de garantie cu perioada neutilizarii acestuia.
- Aplicarea garantiei se va face in conformitate cu HG 394/1995 si HG 786/1996.
- Produsul care prezinta in perioada de garantie defecte va fi inlocuit cu altul nou conform HG 394/1995.
- *exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depasirea regimului termic, a turatiei maxime admise.
- * defectarea produselor datorita prezentei corupurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora ( sistemul de ungere, racire, hidraulic, admisie, transmisie, tractiune etc…)
- * utilajul a fost folosit in alt scop decat cel prevazut de constructor.
- * utilajul prezinta defectiuni de directie, franare, hidraulic, electric, etc.
- In cazuri exceptionale, exista posibilitatea returnarii marfii respectand:
- – costuri retur marfa si retur la furnizor de pana la 40% din valoarea marfii, iar produsele sa fie in stare perfecta pentru revalorificare. In cazul in care returnarea de marfa este din vina noastra, taxele de manipulare vor fi suportate de catre SC CA TERRAPARTS SRL.
- Problemele de livrare care implica societatile de curierat sau alte firme de transport, vor fi solutionate cu aceste societati.
- Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura sau clauzele garantiei se admit numai daca acestea sunt sesizate in scris, in maximum 3 zile de la livrare.
- Reclamatiile altele decat cele referitoare la calitatea marfii se vor depune in scris in termen de maximum 7 zile de la livrare. Orice litigiu care apare intre parti se solutioneaza pe cale amiabila, mediere sau conciliere.
Da, se pot ridica personal incepand cu orele 08 – 17 de L-V, pentru urgente va stam la dispozitie non-stop cu rugamintea de a ne contacta telefonic inainte la 0767.660.008.
In cazul in care nu este disponibilitate de deplasare putem trimite piesa la adresa Dvs in aceeasi zi cu costuri suplimentare.
Transportul va fi plătit de către client, dar există și posibilitatea să fie ridicat direct din depozitele noastre din Iași și Vaslui.
Întrucât acesta este un serviciu optional, va trebui să menționați asta firmei de curierat care va prelua comanda
Dacă veți observa urmele de detreriorare la momentul livrării, solicitati curierului să facă verificarea pe loc, pentru a vedea starea produsului.
Sesizările în lipsa unui proces verbal redactat de reprezentantul firmei de curierat in momentul primirii produsului comandat, nu pot fi luate in considerare.
Dacă în urma unei erori de ambalare, ați primit un alt produs, costurile de livrare vor fi suportate de noi, iar situația va fi remediată în scurt timp.